Regulamin
drukuj

Regulamin e-księgarni WSL

  1. Wyższa Szkoła Logistyki prowadzi sprzedaż książek za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem ksiegarnia.wsl.com.pl, a także w siedzibie Biblioteki Wyższej Szkoły Logistyki, przy ul. E. Estkowskiego 6, wejście C, 61-755 Poznań.
  2. Zamówienia są przyjmowane tylko poprzez stronę internetową. W przypadku chęci rezygnacji z zakupu Księgarnia przyjmuje zgłoszenia za pomocą poczty internetowej na adres biblioteka@wsl.com.pl  Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia.
  3. Księgarnia może odstąpić od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu są nieprawdziwe lub niepełne. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania.
  4. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Klient. Koszty dostawy zostają na fakturze wyodrębnione w osobnej pozycji. Aktualny cennik oferowanych sposobów dostawy towarów jest zawsze umieszczony na stronie Księgarni a także automatycznie wyliczany w czasie składania zamówienia na stronach Księgarni.
  5. Księgarnia honoruje następujące rodzaje płatności: gotówką przy odbiorze przesyłki, przelewem na konto bankowe.
  6. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.
  7. Książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  8. Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT.
  9. Klient może wycofać złożone zamówienie informując e-mailem. Jeżeli Księgarnia nie rozpoczęła realizacji zamówienia klient nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli paczka została nadana klient zostaje obciążony kosztem wysyłki zgodnie z cennikiem. W wypadku nieodebrania przesyłki z winy Klienta i jej zwrotu do Księgarni klient zobowiązany jest ponieść koszty zwrotu do nadawcy w wysokości naliczonej przez Pocztę.
  10. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i pokazywane są w polskich złotych. Cena towaru widoczna w sklepie jest wiążąca w chwili wysłania zamówienia zarówno dla Klienta jak dla Księgarni.
  11. Księgarnia nie realizuje przesyłek za granicę.
  12. Reklamacje. Jeżeli Kupujący stwierdza niezgodność towaru dostarczonego z zamawianym,  znajdzie w zakupionym towarze wady techniczne lub uszkodzenia np. powstałe podczas dostawy, lub wynikające z wadliwego zapakowania produktu może wnosić o wymianę towaru na przedmiot niewadliwy, o zwrot pieniędzy lub o obniżenie ceny. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (kopia faktury) oraz informację o znalezionej wadzie. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich zgłoszenia przez Kupującego. Towar uszkodzony nie z winy Klienta Księgarnia wymienia na towar pełnowartościowy, lub zwraca koszty w ciągu 7 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji. Zwrot kosztów następuje w formie uzgodnionej między stronami.
  13. Dane osobowe służą wyłącznie do realizacji zamówień.
  14. Regulamin może ulec zmianie, ale obydwie strony umowy kupna-sprzedaży respektują treść jego regulacji z chwili złożenia zamówienia internetowego przez Klienta.

Do góry